Sider

mandag den 13. januar 2014

For(t)sæt


Uge 3 er lige begyndt, og jeg er fortsat i gang med at overholde mine nytårsforsæt. Dem jeg kan huske i hvert fald...

Forsæt i begge betydninger handler dybest set om at beslutte at gøre noget med vilje. HUSK det: VILJE!

Nå, men mens jeg laver mere italiensk mad, spiller mere klarinet, laver mere smidigheds- og styrketræning, spiser flere grønsager og generelt prøver at være en sundere, sødere og mere syngende udgave af mig selv, samtidig med at jeg forsøger at holde anfægtelserne fra livet (Hvad skal det til for? Hvem tror du, du narrer?), overvejer jeg om jeg også skulle have et blogger-forsæt.

Hvis ja, sku det være noget med at fatte sig i korthed, så indlæggene ikke blev så alenlang....sådan lidt twitter-agtigt (som dette indlæg af Max Bitter som jeg har skrevet en lille smule om i emnets anledning):

Vækkeuret ringer.
Hjerne: Husk forsættene!
Krop: Nej, jeg er død.
Mig: Ja, krop. Lad os spille døde.
Hjerne: Jeg kan høre jer.
Mig: Fuck.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar